דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: אביזרים וכלים לטיפול בנרות ריחניים

אביזרים וכלים לטיפול בנרות ריחניים

אביזרים וכלים לטיפול בנרות ריחניים

השימוש בנרות ריחניים צבר תאוצה בשנים האחרונות ויחד איתו גם ההתמקצעות וההכרה בצורך לטפל בהם כראוי כדי ליהנות מהם בצורה מיטבית, בין היתר באמצעות כלים ואביזרים ייעודיים.

אז מה המטרות והשימושים של כל אחד מהאביזרים לתחזוק הנרות?

קוטם פתילים
אחת ההמלצות החשובות ביותר לתחזוק נכון של הנר, הוא קיצוץ הפתיל לפני ההדלקה לגובה של כ-5 מ"מ. מומלץ להשתמש בקוטם פתילים ייעודי, מכיוון שבפעולת הקיצוץ הוא גם אוסף את שארית הפתיל הגזום מבלי שיתפורר וילכלך את השעווה. מדוע בכלל חשוב לקצץ את הפתיל? מוזמנים לקרוא על כך בהרחבה במאמר "מדוע חשוב לקצר את פתיל הנר?"

מכבה נרות ייעודי
השימוש במכבה הנרות חונק את החמצן ההכרחי לבעירת הלהבה, ובכך מאפשר כיבוי נקי השומר על מראהו האסתטי של הנר, תוך פיזור עשן מינימלי, ללא התזה או פגיעה במרקם השעווה ומבלי לפגוע במנח הפתיל.

מגש לנרות
מגש הנרות מספק חוצץ בין הנר לבין המשטח עליו הוא עומד. הוא עשוי פלדת אל-חלד ובעל מראה אלגנטי, בצבע שחור מט המשלים את הקו העיצובי של המותג. ניתן להניח על המגש את הנרות הריחניים, את הכלים הייעודיים לתחזוק הנר וכל פריט אחר.

מכסה פעמון זכוכית לנר
מכסה פעמון לנר, העשוי זכוכית שקופה ואיכותית עם בסיס עץ חרוט בצבע שחור, מספק הגנה אופטימלית לנר הריחני כשאינו בשימוש. הוא מסייע בשמירה על טריות וניקיון השעווה תוך כדי לכידה ושימור הניחוחות בתוך הכיפה. בנוסף למניעת הצטברות אבק על הנר, פעמון זכוכית לנר מעניק מראה אלגנטי ויוקרתי המשדרג כל פינה בה הוא ממוקם. שילוב מכסה הפעמון יחד עם הנר הריחני יוצר מראה דקורטיבי מרשים שמושך את תשומת הלב.

קראו עוד

מדוע חשוב לקצר את פתיל הנר?

מדוע חשוב לקצר את פתיל הנר?

פעולת קיצוץ הפתיל היא כה מינורית, עד שניתן לחשוב כי אינה משפיעה על השימוש בנר בצורה ניכרת. אחרי הכל, הנר יבער בין אם הפתיל ייקטם ובין אם לא. זה אמנם נכון מבחינת טכנית, אך הפעולה הקטנה הזו יכולה להא...

לקריאה